joi, 2 iunie 2016

Operatie Hipospadias

Destui de multi parinti isi fac griji despre operatia cu hipospadias.
"Hipospadias este o boala în care deschiderea uretrei se afla pe partea de dedesubt a penisului, în loc de a fi situata în vârf, cum ar fi normal. Uretra este tubul prin care este transportata urina de la vezica pentru a fi eliminata din corp. Hipospadias este o boala relativ comuna, ce afecteaza circa 1 din 300 de nou-nascuti baieti. Este prezenta din nastere (congenitala). În unele cazuri, se transmite genetic. " (mai multe detalii da click )
Sursa : desprecopii.ro

Al meu copilas s-a nascut cu aceasta malformatie . La nastere am simtit ca o iau razna cand am auzit ca are aceasta malformatie , mai ales la organul genital. Nu stiam ce este , nu intelegeam de ce el s-a nascut cu ea, mai ales ca in familie nu am auzit pe nimeni sa se planga de acest lucru. Mi=au trebuit 2 ani si 3 luni pentru a-mi face curaj sa il operez.
M-am informat timp de 6 luni pe internet si am cautat un doctor din Iasi fiind mai aproape de mine . Sunt multi doctori in Romania care opereaza la clinici private unde operatia ajunge la 5000 Lei ,unde sunt incluse si zillele de cazare a copilului si a mamei. Dand click AICI gasiti mai multe info despre pareri pro si contra doctorilor care opereaza  hipospadias in Romania . 
Dupa 2 ani m-am hotarat sa il operez la Iasi la Spitalul Sf Maria la doctorul Aprodu . Alegerea am facut-o dupa ce am citit si recitit forumul din linkul de mai sus unde am gasit comentariul unei asistente care specifica ca doctorul Aprodu opereaza sapatamanal un baietel cu hipospadias. Daca cautati pe google Dr Aprodu Iasi gasiti clinica privata unde va puteti face programare pentru un prim control de diagnosticare a hipospadiasului . Al meu baietel a avut cea mai usoara forma.
Am fost la control iar doctorul mi-a comunicat ca ma poate ajuta cu operatia , tot ce am de facut e sa imi iau un bilet de trimitere de la doctorul de familie al copilului pentru Spitalul Sf Maria Iasi.
Am stat internata 6 zile , mai jos o sa va descriu pe scurt care au fost pasii ca sa nu va mai faceti griji pentru acel moment.
Prima zi  :
 Ora 11 internare , te duci cu biletul de trimitere la Ghiseul de internari, O sa fii intampinat de o asistenta care te ajuta sa completezi fisa copilului unde trebuie specificat ce boli a mai avut, internari, diagnosticul de internare , kg , ani..... Cu buletinul celui care insoteste copilul pe timpul internarii, certificatul de nastere al copilului, fisa si biletul de trimitere  se face internarea . Pentru 5 zile internarea este gratuita pentru insotitorul copilului sub varsta de 3 ani sau cu handicap  .  E bine sa te informezi despre aceste reguli inainte sa te duci sa te internezi , fiecare spital are un site unde sunt specificate conditiile. Pentru Sf Maria AICI aveti linkul .
Dupa internare te 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu